RSS
niedziela, 07 sierpnia 2011
łohohoho nowe :D

SIEMA! WŁAŚNIE ZNALAZŁAM BLOGA, W KTÓRYM ZNALAZŁAM JEDEN WPIS CAŁKOWICIE ZERŻNIĘTY ŻYWCEM ODE MNIE :> SCHLEBIA MI TO, ALE I TROCHĘ IRYTUJE. TYLKO NIECH TA OSOBA SIĘ NIE WYPIERA, BO JA MAM SWOJE TRIKI PO KTÓRYCH POZNAM, ŻE AV JEST ODE MNIE :D robię bloga po to, byście z niego kopiowali avy, to oczywiste, ale avy na konta fikcyjne, a nie na bloogi, pod którymi podpiszecie się, że sami je znaleźliście.


WIECIE ILE JA NA SZUKANIU TRACĘ GODZIN? tylko proszę, no błagam, osobo która skopiowałaś mój wpis CAŁKOWICIE, nie wypieraj się bo jak już stwierdziłam, każdy mój av ma jakiś swój szczegół specjalny, dzięki któremu ja rozróżniam, że to ode mnie... wiem, które avy mozna znaleźc łatwo, i wiem, które są wzięte z prywatnych blogów znalezionych przypadkiem, na amerykańskich stronach, sory XD nie dam się nabrac, jestem pewna w 100000000000000 procentach, że wszystko było skopiowane ;>

 

a teraz, nowe awatary :> pozytywny komentarz na ten temat mile widziany.

 

 

reszta potem!


17:49, marta9290
Link Komentarze (10) »
sobota, 06 sierpnia 2011

SIEMAELOLUDZISKA!

dzis caaaaaaaaaaały dzień poświęciłam blogowi ;> dajecie mi niezłą satysfakcję pisząc o moim blogu, że jest najlepszy, polecając go znajomym, wchodząc na niego często. 

AŻ FAJNIEJ SIĘ CZŁOWIEKOWI ROBI, ŁOŁ!

MAM TEŻ DRUGI BLOG, PÓKI CO PROWADZI GO MONIKA, ale potem ja się do niego dołącze ;>

no a teraz przed państwem, typowe skejtówki z deskami :] jakoś tak wynalazłam, i pomyślałam, że mogą się w sumie spodobac moim followersom ;) wiem, że nie ma ich dużo, ale jeżleli tylko pod wpisem pojawi się komentarz, że ktoś chce ich jeszcze więcej, ja od razu wynajdę nowe, a mam źródła, więc no problem, wystarczy TYLKO NAPISAC!

 

tymczasem zostawiam już dziś avy w spokoju, bo już tracę ostrośc.. pa!

 

+ MOOOOOOOOOOJE POSZKOLE!  (klik)

+ zapraszam Was na drugiego blooga, nad którym pracuję z Moniką (u góry klik, jej ps)

~2 BLOOOOOOOOOG, ZAPRASZAMY! (klik)


 

BEAUTIFUL GIRLS.

 

no więc dodaję znów zwykłe, piękne, szalone dziewczyny, specjalnie na życzenie gościa blooga o nazwie: MuFFa

 

dzięki za spostrzeżenie, joł!

 

+ ZAŁOŻYŁAM NOWY BLOOG Z AVAMI KTÓRY PROWADZĘ RAZEM Z PRZYJACIÓŁKĄ. NA TYM KOŃCZY SIĘ MIEJSCE, WIĘC BĘDĄ DODAWANE TEŻ AVY TU: 

(MIMO WSZYSTKO TU, NA BLOXIE NOWE WPISY NIEWYKLUCZONE, WIĘCŚLEDŹCIE UWAŻNIE OBA BLOGI)

 


MÓJ NOWY, 2 BLOOG.

(KLIK)


 

czwartek, 04 sierpnia 2011
nowe! adidas, nike, marki, trochę skate.

no więc, siemanko elo wszystkim, Marta wróciła z kolonii i można śmiało stwierdzic, iż było zajeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeebiscie

 KOMENTUJCIE, SKŁADAJCIE ZAMÓWIENIA.

***

 

 

 

 

+ zamówienia przyjmuję!

piątek, 22 lipca 2011
NJU :0

nadrobiliśmy troszkje z avami, dodaję trochę najkaczów i adasiów, może trampki?

 

 

 

 

 

 

TO TYLKO PREDSMAK, RESZTĘ DODAM POTEM, GDY WRÓCĘ Z OBOZU, NA KTÓRY JADĘ DZIŚ.

OBÓZ : 22.07 - 04.08

~nie ma mnie, ani avów~

                    

1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 8